söndag 1 januari 2012

God fortsättning på 2012

Jag önskar er ett riktigt gott år med mycket scrapp:-)
Jag tycker verkligen att det är som balsam för själen, njuter varje sekund när jag tar mig tid att skapa något. Hoppas ni andra också tänker på vad som gör er glada, det är viktigt för själen,hälsan och energin.
Nyårsdagen för mig är nog en av de slöaste dagarna, då bestämmer jag verkligen att jag inget ska göra!
Men en stund i mitt scraprum resulterade i ett litet kort. Det kommer vara med i en utmaning hos scrappekammeret


 Jag har fortsatt måla med distressfärgerna, och jag verkligen avgudar dessa underbara färger:-)


Fjärilen har jag stansat ut och embossat i min big shot. Som utsmyckning har den fått lite glitter och några pärlor i gult.


 Insidan är sprayad med gul mistfärg, men det syns knappt ser jag här.


Kramiz

4 kommentarer:

  1. Ett sånt underbart kort.
    Visst är det som balsam för själen med att pyssla.
    Kramis
    God fortsättning

    SvaraRadera
  2. Tack:-) Och så gulligt att du visar att du varit här, roligt med kommentarer:-) Kram tebax

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittat till Scrappekammeret och vilket underbart kort du gjort! Så läckert målat....

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Tack...Alltid kul med en utmaning där man ser hur olika alla tänker och tolkar:-)

    SvaraRadera