söndag 5 februari 2012

Bildmålarnas utmaning

Idag har jag målat några stämplar från bildmålarna.
Bildmålarna har en utmaning som pågår fram till den 14 februari där det gäller att använda minst en charms,
 och det passade mig perfekt
 eftersom jag igår köpte "några" nya charms.
Jag lyckades få med tre stycken olika på  mitt ramkort jag gjort efter mallen på pysseltagens sida.
Det är så kul att göra dessa kort:-)



Jag har satt in några grenar med pärlor på.



Här hänger en charms i "trädet" och en nyckel i "skärpet".


Den tredje charmsen är söta små flipflop sandaler
som passade bra att hänga bredvid hennes barfotafötter:


En rosett hör väl  våren till, och som jag hoppas snart är här.


Stämpeln har jag lackat med 3D lack för att få mer effekt.



Insidan är lite enklare med några dies som jag satt ihop.
Nu tror jag det får bli sängen så jag orkar upp imorgon.
Sov gott
Kramiz




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar