lördag 2 juni 2012

Min fina dotter

Tänk vad stolt man kan bli när något av barnen,
 i det här fallet min fina dotter,
 ber om att jag ska göra ett kort till en av hennes goa vänner.
Hennes vän har varit bort några månader och just kommit hem.
Hon gillar lila så det skulle kortets färger va i...
I övrigt fick jag fria tyglar




Idag har jag scrappat en hel del
både ensam och tillsammans med dottern:-)
Det är helt underbart kul när hon är i scrapprummet tillsammans med mig!
Kortet är med i utmaning  # 46  hos Anonyme Scrappere

Ha en jättefin fortsatt lördag
Kramiz

2 kommentarer:

  1. Ett Jättefint kort
    Visst är det kul när de vill vara med och pyssla

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort, det er så herlig med lilla!!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvaraRadera