lördag 27 oktober 2012

Favorit i Repris

Kan inte sluta att göra tre kort på ett cardstock.
Känner mig så effektiv då...:-) Jag är annars en riktigt långsam scrappare.

Det blir tre olika storlekar och dessutom gör jag dom så de matchar varandra.
Tänkte att jag kan sätta en stor rosett runt alla tre korten
och ge till en vän som i sin tur kan ge bort korten vid olika tillfällen.

Färgvalet hör väl kanske inte hösten till,
men jag har inspirerats av färgerna på bilden som hör till
 Man skulle också ha med någon form av ram.
Och det tycker jag allt att jag har
med de turkosa prickarna på framsidan,
och insidan har ramar som jag har stansat ut med dies.






Hoppas ni orkade titta klart;-)

Ha en fortsatt fin helg
Kramiz Rozzan

2 kommentarer:

  1. Japp, det var perfekta och snygga ramar på korten =)
    Vilket gulligt papper du använt!!
    Ja du har verkligen kommit på en bra idé med att göra tre kort direkt, jag skall verkligen försöka komma ihåg det! 3 kort kommer det nog dock inte bli hos mig....men kanske 2, använder så mycket papper till mina kort så det blir nog ev bara lite spillbitar över som kan hamna på ett kort till men det är ju så mycket bättre att försöka använda dom direkt istället för att lägga dom till megahögen av spillbitar =)
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Smart! Jag har gett bort färdiga kort (att ha att ge vidare) och det blev väldigt uppskattat. Dina kort är jättefina!

    SvaraRadera