fredag 28 december 2012

LO skapad av Ebba

Idag har jag haft sällskap i mitt "nya" scraprum
 av mitt goa syskonbarn:)
Hon har gjort en LO med bilder på sig själv när hon var 8 år.
Vi har skickat in det till S.S nyårscrapp 2012-2013
De har en utmaning för ungdomar
 där man fick välja att göra en LO eller kort.
Lo skulle innehålla tre saker som hon skulle vilja hända under 2013..

Dessa tre önskningar skrev hon på baksidan av ett hjärta på LO...
1) En häst
2) En resa till Norge för att bada
3) Bo på hotell och äta pizza varje kväll



Ebba och jag önskar er en härlig fredagskväll

Kramiz Ebba och Rozzan



4 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Men vilken fin LO Ebba gjort, hälsa henne det!!
    Rosa blir ju aldrig fel,hihi och jag tycker det är väldigt snyggt när man använder samma kort flera gånger på en LO!
    Vilka härliga önskningar hon har, jag håller en tumme att de går i uppfyllelse =)
    Håller en tumme för henne i tävlingen!
    kram på er från mig!

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO - jammen är ni duktiga båda två!

    Önskar dig ett rigtigt Gott Nytt År!
    Kram, Turid

    SvaraRadera
  3. Meeeen vad tjusigt, redan en fullfjädrad scrappare minsann! Önskar henne varmt lycka till i utmaningen!! Kul med sällskap i pysselrummet, önskar att jag kunde får det också, men har svårt att locka någon av mina egna barn eller anhöriga till denna fantastiska hobby. =)

    Tusen tack för dina ord om mitt altrade CD-fodral, jag blev så glad när jag läste din kommentar!!
    Hudfärgerna jag använt är: Almond, Blush, Dusky Pink, Sunkissed Pink, Tan och Cinnamon. Det är min favvokombo och det blir en ganska naturlig hudton av dessa.

    Passar på att önska dig en alldeles underbar och helmysig nyårsafton!! Gott nytt år!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oh, så härligt att få sällskap! En duktig tjej redan nu ser jag.. Tack snälla du för din varma kommentar inne hos mig. Här inne finns det så mycket vackert att inspireras av. Blev lite nyfiken på ditt nya scraprum :)


    Önskar dig ett riktigt härligt nytt år och hoppas vi ses någonstans nästa år! Kram Katja

    SvaraRadera