måndag 31 december 2012

Sista 2012

Idag är sista dagen på året och årets sista DT-alster hos K-Design.
Jag har skapat en LO på mina goa syskonbarn:)
Fler bilder finns på K-Designs blogg

Jag har turen att få vara kvar
första delen på 2013  hos Kattiz och K-Design,,
Detta gör mig sååå glad och jag tänker fira in det nya året med en extra skål för det :-)
Jag tänker också skåla in det nya året för ER alla fina scrappvänner,
 som jag träffat här i min blogg och på olika scrappevent
under mitt första år som scrappare.
 Och ni som läser detta önskar jag verkligen ett riktigt

GOTT NYTT ÅR
med mitt sista inlägg 2012

Kramiz Rozzan

2 kommentarer:

  1. HELT UNDERBAR LO!!!!!
    Älskar snörning =) och så jäklars fräck färg på blommor och hela LO:N!!
    Du är så duktig och jag blir såååå glad över din fina kommentar hos mig, tack...det värmer oerhört att läsa sånt!
    Jag blir oxå jätteglad för din skull att läsa att du får stanna kvar lite till hos K-design, skall bli jättekul att se vad du skapar med de underbara papprena och stämplar som finns där!
    Tack för UNDERBAR inspiration!!!
    Gott Nytt År!!!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Iffa! Jag ser fram mot ett nytt scrapår och hoppas att vi träffas vid någon scrapträff:)
      Ha det gott
      Kramiz

      Radera