tisdag 8 januari 2013

Kalender 2013

Svensk Scrapbookings nyårsscrapp håller på forfarande..
är att man ska altra en kalender för 2013!
Jag tog fasta på detta och bestämde mig
för att skaffa mig en scrappkalender :)
Här tänker jag jag skriva som i en dagbok
 vad jag scrappar, när och framför allt
vad jag har för trevligt sällskap i mitt scrapprum..
Får nog snart lägga ut bilder
 på hur fint jag fick det i julhelgen när vi fixade ordning :)



blogga,blogga,blogga...
Önskar att jag hade en liten "Ulla-Bella" här ;)

Ha en underbar kväll

Kramiz Rozzan

6 kommentarer:

  1. Haha, vad underbar du är!!!
    Ulla-Bella.....jisses vilka program vi sett när vi var små,fniss.....dottern fatta inget när jag försökte förklara detta program för henne för ett tag sen!

    Åh, klart jag vill se ditt fina scraprum, älskar sånt!!!!
    och vilken bra idé du kommit på att du skall använda denna snygga kalender till! Supermysig och fin har du gjort den....och tänk, du får använda den varje dag hela året = vilken härlig njutning att få skriva fint i den =)
    Kramiz!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihihi,förstår att dottern fattar noll när du förklarar...det låer väl inte klokt;) hihi
      Varje dag är väl att ta i...men nästan iaf;)
      Kramiz

      Radera
  2. Ja gud. Ulla-Bella, vilken figur! Jag var helt förtjust i solstollarna på den tiden
    ;-) roligt ide med scrapdagbok... Jag har fått ihop en idebok i alafall, där jag skriver ned ideer jag kommer på med rubriker, skisser osv... Tänk va denna hobby omfattar mycket ;-) ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. :) nu kanske jag inte just tänkte på figuren..hihihi,
    Solstollarna hade jag nästan glömt av, men herregud vilka program..Det var tider det:)
    Idé-bok låter som en bra bok! Tack för ett bra förslag!:)
    Sov så gott// Kramiz

    SvaraRadera