söndag 28 juli 2013

Sommarkort

Vilken sommar vi har!!
UNDERBART
Men jag tycker det är svårt 
att komma in och sätta mig och pyssla när solen strålar...
Men när det kom lite åskväder häromdagen 
så rusade jag in i scrapprummet :)
Ett kort med sommarmotiv målat med copics blev det bland annat.

Pennor jag använt:
Hud:E 000,00,11,13
Hår: E30,31,YR20
Vatten: C0,B91,91,000,02
Bikini: E74,YR24
Gult: YR20,24,27
Rött:R24,29
Kräfta:E08,09
Sand: E30,31,33
Resten jag pysslat fram idag är till mina DT uppdrag,
Men dom får ni se en annan dag :)
Ha det bäst!
Kramiz Rozzan

6 kommentarer:

  1. men så fint, likaså kortet under.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Stephi för din kommentar :)Det blir en hel del kort numera. Ha det gott och kramen till dig

      Radera
  2. Wooow ett sånt superhärligt somrigt kort

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa och fina Maritha! Sommaren är ju härligt på alla sätt :) Största kramen tebax till dig vännen

      Radera
  3. Snygg brud du gjort på kortet och så härligt med metalldekos och snygga blommor. Ja håller med om att vädret varit för fint för att få tid till pysselrummet. Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du goa östgötavän :) Det är ju nästan lite likt en pudding som du;)hihi Nu ångrar jag nästan att jag skrev om det bra vädret, för nu har det hunnit med att ändra sig ordentligt. Men vi håller tummarna för att efter regn kommer solsken, så snart vänder det säkert igen :)Kram tebax till dig

      Radera