söndag 22 december 2013

Krispigt vitt

Vill nästan påstå att jag har blivit lite besatt
av canvastavlor och mixed media.
Här en tavla i bara vitt.
Jag har använt olika sorters färger i vitt
för att få olika vita nyanser. 
Till sist har jag lagt på generöst med glitter 
som jag hoppas syns tydligt .(iaf på sista bilden)
Texten valde jag med eftertanke....
Många stressar och gör så många måsten just nu i juletider.
Önskar att alla stannar upp och njuter av stunden och livet. 



Jag har skickat in denna till 

Ha en fin fjärde advent
Kramiz Rozzan

5 kommentarer:

  1. wow..va läckert. Och guu så sött griskortet är härunder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Stephi! :) Jag äääälskar dessa grisar :) Kraam

      Radera
  2. Härligt bidrag! Lycka till. /Monica, You Do

    SvaraRadera